Fload SB

18. novembra 2011

Ako resetnúť zabudnuté heslo do Windows?

nespravne_heslo_win7
Zabudnúť prihlasovacie heslo do Windows nie je nič príjemné. Našťastie existuje celkom jednoduchý trik ako ho resetovať. Budeme potrebovať inštalačné médium.
  1. Nabootujeme si z DVD alebo USB disku inštalačku Windowsu. Vyberieme možnosť Repair your computer. opraviť_pc_win7
  2. Klikneme na poslednú položku Command Prompt. prikazovy_riadok_win7
  3. Do príkazového riadku napíšeme
    copy c:\windows\system32\sethc.exe c:\
    zaloha_sticky_keys_win7
    čím si urobíme zálohu pôvodného súboru.
  4. Teraz prepíšeme súbor sethc.exe súborom príkazového riadku
    copy c:\windows\system32\cmd.exe c:\windows\system32\sethc.exe
    prepisat_win7
    Potvrdíme napísaním Yes alebo Y.
  5. A reštartujeme PC.
  6. Keď sa dostaneme na prihlasovací dialóg stlačíme 5x klávesu SHIFT, zobrazí sa nám príkazový riadok.
    reset_hesla_win7
    nasledujúcim príkazom zmeníme heslo (nahraďte mojemeno svojím loginom a mojenoveheslo heslom, ktoré chcete používať)
net user mojemeno mojenoveheslo
P.S.: To je všetko. Ak chcete obnoviť pôvodné súbory, vráťte sa do kroku 3 a napíšte
c:\sethc.exe file back to c:\windows\system32\sethc.exe

36 komentárov :

  1. Výborný návod..pomohol mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MAm jednu otazku vsetko je ok ale ked sa uz dostanem do prokazoveho riadkua napisem tam ten prikaz tak mi napise ze je spatne menoadresara alebo zvazku a skopirovane subori 0
    ZA pomoc diky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pravdepodobne sa systém nacházda na zväzku s iným písmenom. Otvorte si prieskumníka a do adresného riadku vložte %windir% a odentrujte. Potom túto cestu skopírujte a vložte na miesto vlozit_tu

    copy vlozit_tu\system32\sethc.exe c:\

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som kus amater a ako otvorim prieskumnika ???

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Klávesová skratka logo windows(alebo nápis Start) + E, prípadne kliknúť na tlačidlo Štart a tam na Počítač (Tento počítač)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ale ja mam ten pc bloknuty ved riesim ako resetnut heslo tak ako mam kliknut na tento pocitac alebo take daco

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Myslel som si, že máš prístup aspoň k inému účtu. Tak to zisti nasledovne, do toho príkazového riadku napíš "diskpart" a odentruj. Potom napíš "list volume" a pozri sa aké písmeno disku má posledný stĺpec Info - System, resp. Boot.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pise mi to ako D ale v infon neni vobec nic
    a ked sa pokusim zadat ten prikaz tak mi uz vihadzuje system nemoze najst uvedenou cestu a skusal som to aj z tim D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. win 7 home, funguje, super, diky...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nefunguje všetko som spravil a ked dam 5x shift tak nic

    OdpovedaťOdstrániť
  11. treba stláčať rýchlo za sebou

    OdpovedaťOdstrániť
  12. dam 5x shift ..ukaze mi ten prikazovy riadok napisem ze "net user Meno heslo" a nefunguje mi to ukaze ze taky prikaz nepozna

    OdpovedaťOdstrániť
  13. A nepíše náhodou, že nepozná taký užívateľský účet?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nazdar, tento postup som robil pre vistu, ale ked vytvorim nove heslo a idem sa nalogovat tak vypise hlasku Sluzbe User Profile Service sa nepodarilo prihlasit. Nepodarilo sa nacitat profil pouzivatela.
    Nevies co s tym?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. V tomto prípade treba spustiť regedit.exe cez ponuku Štart. Prejsť na HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
    tam vybrať tvoj profil, to je ten, ktorý má v ProfileImagePath tvoj login
    a taký istý by tam mal byť, ale s príponou .bak
    Ten tvoj premenuj napr. nakoniec dopíš -old
    a ten s príponou .bak premenuj tak, že odstrániš .bak
    Ešte uprav hodnoty RefCount a State na hodnotu 0.
    Reštartuj PC.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ako to mam nabootovat?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Treba v BIOSe nastaviť bootovanie z DVD/USB.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Potreboval by som pomoct...Instaloval som new win. 7 ultimate a pri konci instalacie som zadal heslo do profilu a v tom momente som ho zabudol a nic neviem otvorit...skusal som tiskat vsetko mozne ale neviem si nic otvorit..ako to mam sptavit..?? Za radu vopred dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ak nemáš dostatočné schopnosti urobiť to podľa návodu hore, lepšie je nanovo nainštalovať celý Windows.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ako mam nainstalovat novy win..kedze sa nwm dostat do systemu -_-

      Odstrániť
  20. Však si nabootuj DVD Windowsu, naformátuj partíciu, kde máš starý Windows (ku ktorému sa nevieš dostať) a nainštaluj Windows.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super navod, slape to perfektne, vdaka.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super navod. Dik. Odskusane na Win 7 Ultimate.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Zabudla som heslo do pc win.7 ultimate poradi mi niekto ?Dik

    OdpovedaťOdstrániť
  24. nemam instalacne cd-ko kde ho stiahnem?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Malo by to ísť aj cez Núdzový režim (Safe mode).
      Spustenie núdzového režimu
      A pokračuješ bodom 3. môjho návodu.

      Odstrániť
    2. Navod funguje. Vedel by si este poradit ako by sa pouzivalo stale to nove heslo ako som si pouzil v navode? Ked sa prihlasujem do systemu tak pouzivam to nove heslo, ale ked chcem nieco zmenit v systeme alebo nainstalovat daky program, tak ma pyta stare heslo. Vdaka

      Odstrániť
    3. Pravdepodobne účet s novým heslom nie je admin účet. Takže treba zmeniť heslo pre admin účet. Treba postupovať podľa návodu a namiesto
      net user mojemeno mojenoveheslo
      napísať
      net user administrator mojenoveheslo
      kde mojenovehoslo je nové heslo administrátora

      Odstrániť
    4. Zdar, nevie niekto poradiť ?
      Keď to pýta heslo (napr. pri úprave konta), a zadám ho, tak ho vôbec neberie.
      Riadne ma to vytočilo, no potom som si všimol, že keď miesto zadávania hesla stlačím CAPS LOCK , tak normálne to zobere akoby to bolo správne heslo, a všetko funguje.
      Potom som to skúsil, a zase to samé - správne heslo nefunguje. ale CAPS LOCK áno. Čím to môže byť ?


      Odstrániť
  25. Naozaj netuším, čím to môže byť. S takýmto niečim som sa ešte nestretol :(

    OdpovedaťOdstrániť
  26. nevie niekto ako zmenit prihlasovacie meno na windows 10 som kupila notebook a sme sa zabudli opytat ake ma prihlasovacie heslo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najjednoduchšie bude, keď sa opýtaš predajcu.

      Odstrániť